OPGELET:
Wij vernamen dat er valse betalingsverzoeken met de briefhoofding van ons kantoor circuleren.
Ontvangt u een betalingsverzoek van ons kantoor, controleer dan steeds het e-mailadres van de afzender (*@gdwsnoeck.be) en het bankrekeningnummer.
De enige, officiële contactgegevens en bankrekeningnummers van ons kantoor vindt u terug op de contactpagina (https://gdwsnoeck.be/contact). Ieder verzoek om op een andere bankrekening te betalen is VALS.
Heeft u een verdachte brief of e-mail van ons kantoor ontvangen? BETAAL NIET en contacteer onmiddellijk ons kantoor via info@gdwsnoeck.be

Klachten

Contactgegevens

KLACHTENBEHANDELING KANTOOR

  • Sint-Gillisbaan 80, B-9100 Sint-Niklaas
  • Tel.: +32 (0)3 760 01 00
  • Fax: +32 (0)3 760 01 08
  • info@gdwsnoeck.be

OPENINGSUREN

  • Ma 9:00 – 17:00
  • Di: 9:00 – 17:00
  • Wo: 9:00 – 17:00
  • Do: 9:00 – 17:00
  • Vr: 9:00 – 17:00
  • Za: Gesloten
  • Zo: Gesloten

OMBUDSMAN GERECHTSDEURWAARDERS

  • Henri Jasparlaan 93, B-1060 Sint-Gillis
  • Tel.: +32 (0)2 533 97 86
  • info@ombudsgdw.be
  • www.ombudsgdw.be

Heeft u een klacht?

We vinden het belangrijk u te helpen en kijken daarom kritisch naar onze dienstverlening. We luisteren ook naar klachten en zoeken naar oplossingen en mogelijke verbeteringen.

Als u het niet eens bent met de werkwijze van ons kantoor, kan u een klacht bij ons indienen.

Hoe kan u een klacht indienen?

Stuur uw klacht over onze werkwijze naar gerechtsdeurwaarder Francis Snoeck persoonlijk, via onderstaand formulier.

Bent u het niet eens met de behandeling van uw klacht, dan kan u de Ombudsman van de Nationale Kamer van Gerechtsdeurwaarders contacteren (zie www.ombudsgdw.be).

Klachtenformulier

    Aanspreking

    Uw naam (verplicht)

    Uw e-mail (verplicht)

    Uw telefoonnummer (verplicht)

    Dossiernummer

    Onderwerp (verplicht)

    Uw klacht (verplicht)